Monday, 17 November 2014

kasihku Adam Haikal..

Muhd Adam Haikal b. Muhammad, seorang insan yang hampir 10 tahun bertakhta dalam hatiku. perkenalan kami bermula sejak aku tingkatan 3 dan dia tingkatan 5. hehe sangat muda masa tu. aku di pahang dan adam di kelantan. walaupun percintaan kami ini kategori cinta jarak jauh tapi terasa kami sentiasa dekat je. perkenalan kami bermula semasa kami 'join' satu media sosial ni then dari situ lah kami bertukar2 no fon. hehe mcm x caye je kan..mmg saat tu aku rsa aku lah insan yang sngat bhgia skali dlm dunia ni. abg adam seorang yang sngat penyayang. tak pernah sekali pun dia marah kat aku malah dia sentiasa akan buat aku ktwa je. kalau aku sedih ke atau ada mslah dia la insan yang bnyk memberi semngat padaku. hehe kalau ingat pbalik sngat tu sungguh bhgia skali. smoga hubunganku dan abg adam berkekalan selamanya.. amin..

No comments:

Post a Comment